هاشمی‌طبا: اگر رئیسی رأی می‌آورد، تکرار بدتر احمدی‌نژاد می‌شد


- مصطفی هاشمی‌طبا کاندید نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم در مصاحبه با رسانه‌های حکومتی اعتراف کرد:‌کشور ما الآن دچار بیماری سرطان شده است. این سرطان دارد از درون کشور را ویران می‌کند. هیچکس هم به فکر درمان این سرطان نیست. این سرطان به نظرم بدخیم است. وی افزود:‌ اوایل انقلاب که یاسر عرفات به ایران سفر کرده بود ما او را متهم به محافظه‌کاری کردیم. در پاسخ ما گفت که من دنبال یک وجب خاک هستم که پایم را روی آن بگذارم. حالا ما خاک را داریم اما با مدیریت بد داریم ویرانش می‌کنیم.

هاشمی طبا درباره نمایش انتخابات و جنگ گرگها در جریان آن گفت:‌ یک آدم خیلی محترمی با من تماس گرفت که به نفع رئیسی کنار بروم. من هم گفتم خودم صالح‌تر از ایشان هستم و قرار هم نیست کنار بروم... وی افزود: با این اسامی که رئیسی دور خودش جمع کرده بود، اگر رأی می‌آورد، تکرار بدتر احمدی‌نژاد می‌شد.

نظرات

پربیننده ترین

سخن روز: خامنه‌ای و روحانی؛ یأس و درماندگی به‌زبان معکوس

قتل‌عام ۶۷ ـ فراتر از شقاوت ـ شماره ۳۰